Scrabbleclub Littera

9 maart 2012

Germaine, gesandwicht tussen twee Mannen

Ik meende het al eens eerder opgemerkt te hebben, maar de afstand was wat ver, en ik kon er daarom niet echt zeker van zijn. Maar sinds die dag keek ik op weg naar mijn werk zeer aandachtig in het rond, ...en vanochtend had ik prijs. Voor mij in het schemerduister zag ik Germaine, gesandwicht tussen twee Mannen. Een tafereel, laag bij de grond, zo vond ik. Germaine was duidelijk in staat van vervoering.

Ik had niet meteen verwacht met dat soort van zaken geconfronteerd te worden, zelfs niet in mijn stoutste dromen. Mijn verbaasde blik veranderde snel in een brede smile. Ik graaide vlug mijn gsm uit mijn binnenzak en nam een foto. Niet haarfijn, maar toch duidelijk genoeg om als bewijsmateriaal te kunnen dienen. Wil je de bewuste foto zien, klik dan hier .